بهترين هاي نت بهترين هاي نت .

بهترين هاي نت

ثبت شركت

ثبت شركت در مناطق آزاد
از آنجايي كه ثبت شركت در مناطق آزاد طي فرآيندي كاملا مجزا و متفاوت از سرزمين اصلي انجام مي شود، بنابراين براي پذيرش در اين مناطق بايد از طريق سامانه ثبت شركت ها و موسسات غيرتجاري آزاد تجاري انجام شود. مناطق سپس از طريق پنل مربوط به منطقه آزاد مورد نظر، مراحل اداري ثبت نام در منطقه مورد نظر را پيگيري كرد.

مراحل ثبت شركت در مناطق آزاد
تكميل درخواست تعيين نام توسط متقاضي
تاييد نام شركت
ارائه مجوز سرمايه گذاري به متقاضي توسط واحد مربوطه و در صورت نياز معرفي به ساير موسسات جهت اخذ ساير مجوزهاي مورد نياز
ارائه كپي مدارك هويتي ( شناسنامه و كار ملي ) و گواهي عدم تخلف اعضاي موسس شركت به واحد ثبتي سازمان منطقه .
تهيه و تكميل مدارك مورد نياز شركت و ارائه به واحد ثبتي سازمان منطقه
بررسي و كنترل مدارك و اوراق توسط كارشناسان واحد ثبتي و در صورت نياز اخطار تنظيم مدارك.
پرداخت هزينه ثبت نام توسط سرمايه گذار و ارائه فيش بانكي به واحد ثبتي سازمان.
شرايط ثبت شركت
براي ثبت شركت در ايران طبق قوانين شرايط خاصي لازم است. بهتر است قبل از ثبت شركت خود اين شرايط را بدانيد. شرط ثبت نام ثنا در ثبت شركت، متقاضيان بايد قبلا در سامانه ثنا ثبت نام كرده باشند. اين ثبت نام پيش نياز بوده و نيازي به ارائه مدرك ثنا نيست و استعلام آن توسط سامانه اداره ثبت شركت ها صورت مي گيرد. براي ثبت نام در ثنا مي توانيد به صورت حضوري به مراكز و دفاتر خدمات قضايي مراجعه و يا از طريق سايت سامانه ثنا به صورت حضوري ثبت نام كنيد. امضاي الكترونيكي براي ثبت شركت طبق قانون جديد بايد براي ثبت شركت امضاي الكترونيكي تهيه كنيد. اين قانون براي تبديل فرآيند ثبت شركت به يك فرآيند كاملا غير شخصي وضع شده است. تعيين شركا: طبق قانون تجارت در بدو ثبت نام بايد دقيقاً شركا و سمت آنها ذكر شود. درصد يا ميزان سهم هر يك از شركا نيز دقيقا ذكر شود. تعداد اعضا: حداقل 2 نفر براي ثبت شركت با مسئوليت محدود و حداقل 5 نفر براي سهم خاص (3 عضو و سهامداران اصلي و 2 بازرس اصلي و علي البدل) تعيين موضوع شركت: به دليل وجود شرايط خاص. براي برخي از موضوعات ثبت نامي و گرفتن مجوز براي آنها قبل از ثبت نام مهم است. آگهي ثبت در روزنامه رسمي كشور: طبق قانون براي به رسميت شناختن ثبت شركت خود بايد آگهي خود را در روزنامه هاي رسمي كشور منتشر كنيد.

 

برچسب: ثبت شركت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۶:۰۴ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

رزرو هتل

چگونه در فلايتيو هتل آنلاين رزرو كنيم؟
رزرو آنلاين هتل كار سختي نيست و فقط بايد مقصد و تاريخ اقامت خود را در سيستم پرواز مشخص كنيد. پس از آن جستجو را بزنيد و بهترين هتل هاي داخلي را ببينيد.

چگونه بهترين قيمت هتل را در فلايتيو پيدا كنيم؟
با تنظيم فيلتر قيمت و مشاهده هتل ها بر اساس ارزان ترين قيمت، مي توانيد هتل هايي با قيمت هاي عالي را در فلايتيو پيدا كنيد.

بهترين اپليكيشن موبايل رزرو هتل چيست؟
فلايتيو خدمات مناسبي را براي رزرو در اپليكيشن خود قرار داده است. از طريق اپليكيشن فلايتيو مي توانيد هتل داخلي خود را به راحتي و به سرعت رزرو كنيد.

رزرو هتل براي كودكان تا چه سني رايگان است؟
رزرو هتل براي كودكان به قوانين هر هتل بستگي دارد. بنابراين هنگام رزرو حتما قوانين هتل مورد نظر را مطالعه كرده و اطلاعات مربوط به هزينه كودكان را مشاهده كنيد.

نحوه پرداخت هزينه رزرو هتل و اقامت در داخل كشور چگونه است؟
شما مي توانيد هزينه رزرو هتل را از طريق تمامي كارت هاي شتاب پرداخت كنيد و نگران پرداخت در محل در هنگام ورود نباشيد.

معني دو كلمه check-in و check out چيست؟
چك اين اصطلاحي است كه به معناي ورود به هتل است. به طور كلي، ساعت ورود به اتاق ساعت 2:00 بعد از ظهر است. خروج از هتل زماني است كه از هتل خارج مي‌شويد كه معمولاً ساعت 12 ظهر است.

تفاوت اتاق هاي دو نفره و دو نفره چيست؟
تعداد و اندازه متفاوت است. اتاق با تخت دو نفره به اين معني است كه يك تخت بزرگ براي دو نفر در اتاق وجود دارد. اتاق دوقلو به معناي دو تخت يك نفره در اتاق است.

 

برچسب: رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۰۱ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

هتل استانبول

بهترين ماه ها براي رزرو هتل در استانبول
به طور كلي تركيه آب و هواي مديترانه اي معتدلي دارد اما آب و هوا در نقاط مختلف اين كشور بسيار متفاوت است اما طبق بررسي هاي انجام شده بهترين زمان براي رزرو هتل در استانبول از اوايل بهار تا اواسط پاييز است زيرا در اين ماه ها علاوه بر آب و هواي بسيار مساعد، هزينه رزرو هتل استانبول نيز كاهش مي يابد. اين به دليل كاهش چشمگير گردشگران در اين فصول است. در شهري شلوغ و شلوغ مانند استانبول، رزرو هتل در استانبول در ماه هايي كه افراد كمتري در اين شهر رزرو هتل مي كنند، تردد در خيابان ها و استفاده آسان از امكانات تفريحي و مراكز خريد و يافتن بهترين هتل استانبول را آسان مي كند.شهر استانبول داراي مكان هاي زيبا و منحصر به فردي است كه براي بازديد از تمامي اين مكان ها رزرو هتل در فصول كم ترافيك را به شما توصيه مي كنيم. اما اگر فقط يك سفر ارزان به استانبول مي خواهيد، مي توانيد در فصل زمستان سفر كنيد.

پرداخت ريالي رزرو هتل استانبول
با توجه به اينكه سالانه تعداد زيادي از ايرانيان هزينه رزرو هتل در تركيه را پرداخت مي كنند، امكاناتي براي آنها در نظر گرفته شده است كه امكان رزرو هتل در استانبول با پرداخت ريالي مي باشد. اين امكان كه هم اكنون براي مسافران ايراني فراهم شده است، رزرو هتل استانبول را بسيار آسان كرده است. به اين ترتيب ايرانيان مي توانند با پرداخت ريالي بدون نياز به پرداخت بين المللي نسبت به رزرو هتل در استانبول اقدام كنند. اين موضوع باعث شده تا مسافران با خيالي آسوده سفر كنند. امكان ديگر اين است كه هنگام خريد بليط مي توانيد از بين هتل هاي مختلف استانبول رزرو هتل در استانبول را انجام دهيد. رزرو هتل در استانبول قبل از شروع سفر يكي از امكانات رفاهي در سفر است.

نحوه رزرو هتل در استانبول
افزايش تعداد سايت هاي اينترنتي و دسترسي بسيار آسان به اين سايت ها بدون اتلاف وقت بيشتر از قبل يكي از دلايل افزايش تعداد افرادي است كه به صورت آنلاين هتل در استانبول رزرو مي كنند. در اين روش رزرو هتل استانبول نه تنها به هتل هاي بيشتري در استانبول دسترسي خواهيد داشت، بلكه به تعداد بي شماري از هتل هاي معرفي شده توسط آژانس هاي مسافرتي مختلف براي رزرو هتل استانبول دسترسي خواهيد داشت و همچنين به تمامي مسيرها و مسيرهاي مختلف دسترسي خواهيد داشت. نقاط در استانبول يكي ديگر از مزاياي رزرو آنلاين هتل استانبول اين است كه اكثر سايت هاي اينترنتي معتبر اطلاعات بسيار دقيق و كاملي از قيمت هتل هاي استانبول، معرفي مجلل ترين هتل هاي استانبول، مشاهده تصاوير مختلف از هتل هاي استانبول و نحوه رزرو استانبول دارند. هتل از ارزان ترين تا گران ترين ممكن است.

رزرو آنلاين هتل استانبول بسيار آسان و در عين حال براي صرفه جويي در زمان بسيار موثر است. اما براي اطمينان از معتبر بودن وب سايت ها در ابتدا بايد به مشخصات ثبت شده وب سايت ها توجه كنيد. به عنوان مثال: پس از انتخاب هتل هاي مورد نظر خود و قبل از تاييد نهايي، بررسي كنيد كه رزرو هتل استانبول شما شامل صبحانه است يا خير؟ يا امكانات ارائه شده توسط هتل رايگان است؟ همچنين بايد به شرايط كنسلي هتل توجه زيادي داشته باشيد، زيرا برخي از وب سايت ها شرايط سختي براي كنسلي هتل دارند.

مزيت رزرو هتل پرواز استانبول
هتل استانبول اقامتگاهي آرام براي گردشگران است. پس از يك روز پر از تفريح و خريد، آنها مي توانند به اتاق هتل خود برگردند و استراحت كنند.

اين نكته را در نظر داشته باشيد، رزرو هتل استانبول به شما اين امكان را مي دهد كه از ديدن مناظر زيبا و چشم نواز استانبول در حالي كه در اتاق هتل خود استراحت مي كنيد لذت ببريد. اين امر باعث شده تا شما مسافر عزيز در تمام مدت اقامت در استانبول از زمان خود به خوبي استفاده كنيد و از لحظه لحظه سفر خود لذت ببريد.

از آنجايي كه استانبول جاهاي ديدني زيادي دارد، ميانگين زماني كه مي توانيد براي رزرو هتل در استانبول در نظر بگيريد پنج تا شش روز است، بنابراين در رزرو هتل در استانبول دقت لازم را داشته باشيد تا اقامتي سرشار از شادي و آرامش را تجربه كنيد.

بافت تاريخي استانبول با دو مسجد سلطان احمد و اياصوفيه، ارتباط درياي مرمره و درياي سياه با تنگه باشكوه بسفر و پل معروف آن، سواحل آبي، خيابان هاي تاريخي، معماري بي نظير شهري، موزه ها و تاريخي كاخ هايي مانند توپكاپي و دلمه باغچه، غذاهاي لذيذ و آب و هواي مطبوع استانبول را به شهري با خاصيت تبديل كرده است.

 

برچسب: هتل استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۱۴ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

تمديد برند

اهميت تمديد برند چيست؟
اعتبار برندهاي تجاري ثبت شده در ايران 10 سال مي باشد. پس از اين مدت، افراد بايد براي تمديد علامت تجاري خود اقدام كنند. بايد ده سال ديگر تمديد شود. لازم به ذكر است در صورتي كه اعتبار برند شما به پايان برسد و ظرف مدت شش ماه پس از اين تاريخ آن را تمديد نكنيد، نام برند مورد نظر از مالكيت شما حذف خواهد شد. افراد ديگر مي توانند براي آن درخواست دهند. همچنين لازم به ذكر است كه قوانين تمديد علامت تجاري با تغيير آن متفاوت است.
بنابراين متقاضيان نبايد هيچ تغييري در آخرين فرم ثبت شده علامت ايجاد كنند. در غير اين صورت مفاد تغيير علامت نيز بايد در نظر گرفته شود. گواهي تمديد ثبت علامت تجاري شامل مندرجات گواهينامه اصلي با تغييرات مورد نظر و با مدت اعتبار و تاريخ انقضاي جديد خواهد بود. در اين مقاله روش هاي تمديد اعتبار علائم تجاري را به طور كامل توضيح مي دهيم.
مدت اعتبار تمديد برند (علامت تجاري)
اعتبار علائم تجاري ثبت شده در كشور ده سال است. اين بازه زماني با درخواست صاحب برند و پرداخت هزينه هاي مقرر براي دوره هاي متوالي ده ساله قابل تمديد است. همچنين براي تمديد علامت تجاري پس از انقضاي آن مهلت شش ماهه در نظر گرفته شده است كه با پرداخت جريمه ديركرد همراه خواهد بود. پس از اين تاريخ، مالك برند ديگر هيچ حقي نسبت به آن علامت تجاري ندارد. هيچ اولويتي براي درخواست او وجود نخواهد داشت. در نتيجه هر شخصي مي تواند براي ثبت مجدد آن برند اقدام كند. لازم به ذكر است افرادي كه قصد فروش يا انتقال برند خود را دارند و يا مي خواهند برند خود را به ارث ببرند بايد به مدت اعتبار علامت تجاري توجه ويژه اي داشته باشند زيرا در صورت عدم تمديد به موقع آن ديگر قادر به واگذاري برند خود نخواهند بود. 

 

برچسب: تمديد برند،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۲۳ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

شماره شباي بانك ملي

با استفاده از شماره شبا بانك ملي محدوديت انتقال وجه به روش كارت به كارت را نخواهيد داشت و مي توانيد تا سقف بالا وجه را انتقال دهيد. همچنين با شماره شبا بانك ملي مي توانيد از سامانه هاي حواله وجه ساتنا و پايا استفاده كنيد كه هزينه كمتري براي انتقال وجه دريافت مي كنند و امنيت بسيار بالايي دارند.
شماره شبا بانك ملي را با شماره كارت دريافت كنيد
اگر به دستگاه خودپرداز يا شماره حساب خود دسترسي نداشتيد و در عين حال به دنبال راهي براي تبديل شماره كارت به شماره شبا هستيد، 2 راه داريد:

اول از همه بايد از شماره كارت به شماره حساب برويد و سپس شماره شباي ملي شما را به راحتي در اختيار شما قرار مي دهد. راه دوم؛ «راده» با وارد كردن شماره كارت بانك ملي توانسته است امكان ارائه شماره شبا را به دست آورد. براي استفاده از اين امكان و همچنين اطمينان از نام صاحب حساب و فعال بودن اكانت، بايد عضو «دسته» شويد.

روش دريافت اعتبار بانك ملي از پنل دسته بندي
براي دريافت شب اول بايد وارد حساب كاربري خود در سايت «راده» شويد. قسمت تبديل هاي شبا را انتخاب كنيد و سپس با يكي از اطلاعات حساب بانكي - يعني شماره حساب يا شماره كارت - شماره شباي بانك ملي را دريافت كنيد.

بانك ملي ايران اولين بانكي بود كه از شماره شبا براي تراكنش هاي بانكي استفاده كرد، اما اكنون همه بانك ها براي انتقال وجه يا هر خدمات بانكي ديگري به شماره شبا نياز دارند. يكي از مزاياي ثبت نام و عضويت در حساب كاربري «راده» اين است كه مي توانيد شماره شباي هر يك از حساب هاي بانكي خود را پيدا كنيد و با دادن شماره كارت يا شماره حساب شبا را دريافت كنيد.

در حال حاضر تبديل شماره كارت يا شماره حساب به شبا از بانك ملي، بانك پاسارگاد، بانك اختاز نوين، بانك كسورسي، بانك سامان، بانك سرمايه، بانك صادرات، بانك مسكن، بانك سپه، بانك آيندهو، بانك مهر ايران، بانك رسالت، بانك دي، انصار، ملت، بانك شهر، بانك ايران زمين، بانك سينا، بانك تجارت، بانك توسعه تعاون، بانك خاورميانه، بانك گردشگري، پست بانك، بانك رفاه كارگران و موسسه نور در سايت رده ارائه شده است.

 

برچسب: شماره شباي بانك ملي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۳۶ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

گرفتن شماره شبا رايگان

گرفتن شماره شبا رايگان با شماره حساب
اگر قبلا شماره حساب شخصي را گرفته ايد و براي او پول واريز كرده ايد، ديگر نيازي به گرفتن شماره شبا از او نداريد و در «دسته» قابليت تبديل شماره حساب به شبا وجود دارد. مزيت واريز وجه با شماره شبا نسبت به شماره حساب، كمتر بودن كارمزد حواله براي سپرده گذار است. ضمنا انتقال وجه با شبا به صورت آني انجام مي شود. اما يك مزيت بزرگ نيز وجود دارد و آن مزيت شماره شبا نسبت به شماره حساب براي جابجايي پول است. نسبت به شماره حساب امنيت بسيار بالايي دارد. يعني اگر شماره حساب مقصد را اشتباه وارد كنيد ممكن است پول به حساب اشتباهي برود اما در حساب شبا اين امكان وجود ندارد و امكان واريز اشتباه به حساب شخص ديگري وجود ندارد. 

تبديل شماره كارت به شماره حساب
گاهي اوقات ممكن است به شماره حساب بانكي خود نياز داشته باشيد. به همين دليل بسياري از افراد مجبور مي شوند براي دريافت شماره حساب از پرينت عابر بانك به عابر بانك مراجعه كرده و موجودي حساب بگيرند. اما راه ساده‌تري وجود دارد تا بفهميد كه آيا به‌دنبال دانستن شماره حساب خود يا شخص ديگري هستيد. در سايت يا اپليكيشن "راده" امكان دريافت شماره حساب از روي شماره كارت وجود دارد. يعني فقط شماره كارت 16 رقمي خود را وارد كنيد و شماره حساب بگيريد. به همين راحتي و بدون نياز به مراجعه به عابر بانك يا جستجو در اينترنت، شماره حساب خود را از «رده» دريافت خواهيد كرد.

تبديل شماره كارت به شبا به صورت رايگان
دريافت شماره شبا با شماره كارت تا يك بار رايگان بوده و هيچ هزينه اي براي شما ندارد. اما اگر بارها نياز به تبديل شماره كارت به شبا داشتيد مشكلي نيست و كافي است پس از عضويت در دسته بندي يكي از بسته هاي اقتصادي را خريداري كنيد تا به سريع ترين شكل ممكن شماره شبا را دريافت كنيد. فراموش نكنيد كه براي هر يك از حساب هاي بانكي خود فقط بايد فرآيند تبديل شماره كارت به شبا را انجام دهيد و شماره شبا هرگز تغيير نمي كند و نزد شما باقي مي ماند.

 

برچسب: گرفتن شماره شبا رايگان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۷:۲۱ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

مكمل بدنسازي

آيا به دنبال خريد مكمل بدنسازي هستيد؟ امروزه استفاده از مكمل ها به خصوص مكمل هاي بدنسازي بسيار رايج شده است. علاقه به زيبايي و تناسب اندام در بين خانم ها و آقايان هميشه بوده و هست. چيزي كه باعث شده بيشتر جوانان و نوجوانان علاقه بيشتري به ورزش و فعاليت هاي بدني نشان دهند. ورزش منظم كيفيت زندگي شما را بهبود مي بخشد، احساس بهتري به شما مي دهد و مهمتر از همه، شما را سالم نگه مي دارد.
ورزش و فعاليت بدني منظم شما را از افسردگي، استرس و اضطراب دور نگه مي دارد و سلامت بدن شما را مانند يك قرص شاد و بدون هيچ گونه عوارض جانبي تضمين مي كند. اما چگونه مي توان تاثير ورزش و فعاليت هاي بدني را افزايش داد؟ يك مكمل ورزشي يا بدنسازي به شما كمك مي كند! اين مكمل ها محصولاتي هستند كه براي افزايش عملكرد ورزشكاران استفاده مي شوند. اين محصول در انواع مختلفي وارد داروخانه مي شود. بسياري از مردم بر اين باورند كه مكمل هاي ورزشي مي توانند به آنها كمك كند تا توده عضلاني بزرگتر، قوي تر و قوي تر بسازند.
برخي ديگر هستند كه از مكمل هاي ورزشي فقط به عنوان قرص هاي كاهش وزن استفاده مي كنند. اما بايد بدانيد كه اگر تا به حال به استفاده از مكمل بدنسازي فكر كرده ايد، تنها نيستيد. وقتي بسياري از جوانان به پزشك يا متخصص تغذيه مراجعه مي كنند، مي خواهند در مورد قيمت مكمل هاي بدنسازي و نحوه عملكرد آنها بيشتر بدانند. اگر قصد خريد آنلاين مكمل هاي ورزشي را داريد تا پايان اين مطلب با ما در داروبم همراه باشيد.

بهترين مكمل بدنسازي چيست؟
مارك هاي زيادي از مكمل هاي ورزشي در بازار موجود است. اما قبل از خريد و مصرف آنها بايد بدانيد مكمل ورزشي چيست و چه تركيباتي دارد. چنين مكمل هايي در واقع مجموعه اي از عناصر غذايي مفيد و موثر هستند كه به عنوان قرص براي ورزشكاران باعث حجيم شدن و افزايش انرژي مي شوند. بيشتر مكمل ها به صورت خوراكي قبل يا بعد از ورزش مصرف مي شوند. به اين ترتيب فرد انرژي لازم براي انجام حركات ورزشي سنگين را دارد و پس از انجام ورزش، روند عضله سازي تسريع مي يابد.

 

برچسب: مكمل بدنسازي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۴۲ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)

تمديد برند

اهميت تمديد برند چيست؟
اعتبار برندهاي تجاري ثبت شده در ايران 10 سال مي باشد. پس از اين مدت، افراد بايد براي تمديد علامت تجاري خود اقدام كنند. بايد ده سال ديگر تمديد شود. لازم به ذكر است در صورتي كه اعتبار برند شما به پايان برسد و ظرف مدت شش ماه پس از اين تاريخ آن را تمديد نكنيد، نام برند مورد نظر از مالكيت شما حذف خواهد شد. افراد ديگر مي توانند براي آن درخواست دهند. همچنين لازم به ذكر است كه قوانين تمديد علامت تجاري با تغيير آن متفاوت است.

بنابراين متقاضيان نبايد هيچ تغييري در آخرين فرم ثبت شده علامت ايجاد كنند. در غير اين صورت مفاد تغيير علامت نيز بايد در نظر گرفته شود. گواهي تمديد ثبت علامت تجاري شامل مندرجات گواهينامه اصلي با تغييرات مورد نظر و با مدت اعتبار و تاريخ انقضاي جديد خواهد بود. در اين مقاله روش هاي تمديد اعتبار علائم تجاري را به طور كامل توضيح مي دهيم.

مدت اعتبار تمديد برند (علامت تجاري)
اعتبار علائم تجاري ثبت شده در كشور ده سال است. اين بازه زماني با درخواست صاحب برند و پرداخت هزينه هاي مقرر براي دوره هاي متوالي ده ساله قابل تمديد است. همچنين براي تمديد علامت تجاري پس از انقضاي آن مهلت شش ماهه در نظر گرفته شده است كه با پرداخت جريمه ديركرد همراه خواهد بود. پس از اين تاريخ، مالك برند ديگر هيچ حقي نسبت به آن علامت تجاري ندارد. هيچ اولويتي براي درخواست او وجود نخواهد داشت. در نتيجه هر شخصي مي تواند براي ثبت مجدد آن برند اقدام كند. لازم به ذكر است افرادي كه قصد فروش يا انتقال برند خود را دارند و يا مي خواهند برند خود را به ارث ببرند بايد به مدت اعتبار علامت تجاري توجه ويژه اي داشته باشند زيرا در صورت عدم تمديد به موقع آن ديگر قادر به واگذاري برند خود نخواهند بود. نام تجاري.

 

برچسب: تمديد برند،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۳۰ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)