بهترین های نت بهترین های نت .

بهترین های نت

گرفتن شماره شبا رایگان

گرفتن شماره شبا رایگان با شماره حساب
اگر قبلا شماره حساب شخصی را گرفته اید و برای او پول واریز کرده اید، دیگر نیازی به گرفتن شماره شبا از او ندارید و در «دسته» قابلیت تبدیل شماره حساب به شبا وجود دارد. مزیت واریز وجه با شماره شبا نسبت به شماره حساب، کمتر بودن کارمزد حواله برای سپرده گذار است. ضمنا انتقال وجه با شبا به صورت آنی انجام می شود. اما یک مزیت بزرگ نیز وجود دارد و آن مزیت شماره شبا نسبت به شماره حساب برای جابجایی پول است. نسبت به شماره حساب امنیت بسیار بالایی دارد. یعنی اگر شماره حساب مقصد را اشتباه وارد کنید ممکن است پول به حساب اشتباهی برود اما در حساب شبا این امکان وجود ندارد و امکان واریز اشتباه به حساب شخص دیگری وجود ندارد. 

تبدیل شماره کارت به شماره حساب
گاهی اوقات ممکن است به شماره حساب بانکی خود نیاز داشته باشید. به همین دلیل بسیاری از افراد مجبور می شوند برای دریافت شماره حساب از پرینت عابر بانک به عابر بانک مراجعه کرده و موجودی حساب بگیرند. اما راه ساده‌تری وجود دارد تا بفهمید که آیا به‌دنبال دانستن شماره حساب خود یا شخص دیگری هستید. در سایت یا اپلیکیشن "راده" امکان دریافت شماره حساب از روی شماره کارت وجود دارد. یعنی فقط شماره کارت 16 رقمی خود را وارد کنید و شماره حساب بگیرید. به همین راحتی و بدون نیاز به مراجعه به عابر بانک یا جستجو در اینترنت، شماره حساب خود را از «رده» دریافت خواهید کرد.

تبدیل شماره کارت به شبا به صورت رایگان
دریافت شماره شبا با شماره کارت تا یک بار رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما ندارد. اما اگر بارها نیاز به تبدیل شماره کارت به شبا داشتید مشکلی نیست و کافی است پس از عضویت در دسته بندی یکی از بسته های اقتصادی را خریداری کنید تا به سریع ترین شکل ممکن شماره شبا را دریافت کنید. فراموش نکنید که برای هر یک از حساب های بانکی خود فقط باید فرآیند تبدیل شماره کارت به شبا را انجام دهید و شماره شبا هرگز تغییر نمی کند و نزد شما باقی می ماند.

 

برچسب: گرفتن شماره شبا رایگان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۷:۲۱ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)