بهترین های نت بهترین های نت .

بهترین های نت

تمدید برند

اهمیت تمدید برند چیست؟
اعتبار برندهای تجاری ثبت شده در ایران 10 سال می باشد. پس از این مدت، افراد باید برای تمدید علامت تجاری خود اقدام کنند. باید ده سال دیگر تمدید شود. لازم به ذکر است در صورتی که اعتبار برند شما به پایان برسد و ظرف مدت شش ماه پس از این تاریخ آن را تمدید نکنید، نام برند مورد نظر از مالکیت شما حذف خواهد شد. افراد دیگر می توانند برای آن درخواست دهند. همچنین لازم به ذکر است که قوانین تمدید علامت تجاری با تغییر آن متفاوت است.

بنابراین متقاضیان نباید هیچ تغییری در آخرین فرم ثبت شده علامت ایجاد کنند. در غیر این صورت مفاد تغییر علامت نیز باید در نظر گرفته شود. گواهی تمدید ثبت علامت تجاری شامل مندرجات گواهینامه اصلی با تغییرات مورد نظر و با مدت اعتبار و تاریخ انقضای جدید خواهد بود. در این مقاله روش های تمدید اعتبار علائم تجاری را به طور کامل توضیح می دهیم.

مدت اعتبار تمدید برند (علامت تجاری)
اعتبار علائم تجاری ثبت شده در کشور ده سال است. این بازه زمانی با درخواست صاحب برند و پرداخت هزینه های مقرر برای دوره های متوالی ده ساله قابل تمدید است. همچنین برای تمدید علامت تجاری پس از انقضای آن مهلت شش ماهه در نظر گرفته شده است که با پرداخت جریمه دیرکرد همراه خواهد بود. پس از این تاریخ، مالک برند دیگر هیچ حقی نسبت به آن علامت تجاری ندارد. هیچ اولویتی برای درخواست او وجود نخواهد داشت. در نتیجه هر شخصی می تواند برای ثبت مجدد آن برند اقدام کند. لازم به ذکر است افرادی که قصد فروش یا انتقال برند خود را دارند و یا می خواهند برند خود را به ارث ببرند باید به مدت اعتبار علامت تجاری توجه ویژه ای داشته باشند زیرا در صورت عدم تمدید به موقع آن دیگر قادر به واگذاری برند خود نخواهند بود. نام تجاری.

 

برچسب: تمدید برند،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۳۰ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)