بهترین های نت بهترین های نت .

بهترین های نت

شماره شبای بانک ملی

با استفاده از شماره شبا بانک ملی محدودیت انتقال وجه به روش کارت به کارت را نخواهید داشت و می توانید تا سقف بالا وجه را انتقال دهید. همچنین با شماره شبا بانک ملی می توانید از سامانه های حواله وجه ساتنا و پایا استفاده کنید که هزینه کمتری برای انتقال وجه دریافت می کنند و امنیت بسیار بالایی دارند.
شماره شبا بانک ملی را با شماره کارت دریافت کنید
اگر به دستگاه خودپرداز یا شماره حساب خود دسترسی نداشتید و در عین حال به دنبال راهی برای تبدیل شماره کارت به شماره شبا هستید، 2 راه دارید:

اول از همه باید از شماره کارت به شماره حساب بروید و سپس شماره شبای ملی شما را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. راه دوم؛ «راده» با وارد کردن شماره کارت بانک ملی توانسته است امکان ارائه شماره شبا را به دست آورد. برای استفاده از این امکان و همچنین اطمینان از نام صاحب حساب و فعال بودن اکانت، باید عضو «دسته» شوید.

روش دریافت اعتبار بانک ملی از پنل دسته بندی
برای دریافت شب اول باید وارد حساب کاربری خود در سایت «راده» شوید. قسمت تبدیل های شبا را انتخاب کنید و سپس با یکی از اطلاعات حساب بانکی - یعنی شماره حساب یا شماره کارت - شماره شبای بانک ملی را دریافت کنید.

بانک ملی ایران اولین بانکی بود که از شماره شبا برای تراکنش های بانکی استفاده کرد، اما اکنون همه بانک ها برای انتقال وجه یا هر خدمات بانکی دیگری به شماره شبا نیاز دارند. یکی از مزایای ثبت نام و عضویت در حساب کاربری «راده» این است که می توانید شماره شبای هر یک از حساب های بانکی خود را پیدا کنید و با دادن شماره کارت یا شماره حساب شبا را دریافت کنید.

در حال حاضر تبدیل شماره کارت یا شماره حساب به شبا از بانک ملی، بانک پاسارگاد، بانک اختاز نوین، بانک کسورسی، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک صادرات، بانک مسکن، بانک سپه، بانک آیندهو، بانک مهر ایران، بانک رسالت، بانک دی، انصار، ملت، بانک شهر، بانک ایران زمین، بانک سینا، بانک تجارت، بانک توسعه تعاون، بانک خاورمیانه، بانک گردشگری، پست بانک، بانک رفاه کارگران و موسسه نور در سایت رده ارائه شده است.

 

برچسب: شماره شبای بانک ملی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۳۶ توسط:الهه موضوع: نظرات (0)